eolo r1 tuning

Samoróbki, udoskonalenia...
xylometazolin
Posty: 3
Rejestracja: poniedziałek, 26 maja 2014, 10:08
Tel.: 000 000 000

eolo r1 tuning

Postautor: xylometazolin » poniedziałek, 26 maja 2014, 10:50

Siema wszystkim,

witam szanowna spolecznosc kite-landkitingowa itp. :) Sluchajcie potrzebuje pomocy w uzbrojeniu kitowego decka radsails eolo r1,jestem za ciezki, waze 83 kg.Bylem wczroaj w parku troche poskakalem i deska delkanie pekla przy otworach do mocowan wiazan.Planuje na tej desce zjazdy z gorek oraz smiganie po lokalnym pumptracku,nie wykluczam skokow.Myslalem zeby wstawic w jakis sposob wyciety srodek deskorolki w miejsce peknieciana deski(jezdze od 15 roku zycia mam tych starych desek ogromna ilosc).Robil ktos cos podobnego?dzieki za odp. :fuuu:

Awatar użytkownika
Regis
Administrator
Posty: 4910
Rejestracja: wtorek, 3 października 2006, 21:26
kite: Rapace
buggy: kajtkowy handmade
Tel.: 504712163
Lokalizacja: Legionowo
Kontaktowanie:

Re: eolo r1 tuning

Postautor: Regis » poniedziałek, 26 maja 2014, 17:02

Eolo R1 to deska dla początkującego lub juniora do jazdy z latawcem. Do zjazdów z górek czy skakania w parku się średnio nadaje. Jeśli chcesz w miarę tanim kosztem zrobić tuning, to wymień deck np. na Trampę. Zostaną Ci wiązania, koła i trucki z Eolo i wystarczy je przełożyć. Czysty deck trampy to 125 funtów.
http://www.trampaboards.com
http://www.artofsound.pl - Dj na Imprezę

xylometazolin
Posty: 3
Rejestracja: poniedziałek, 26 maja 2014, 10:08
Tel.: 000 000 000

Re: eolo r1 tuning

Postautor: xylometazolin » poniedziałek, 26 maja 2014, 17:45

650zl za sam deck..hmm :nie:

liczylem na jakas bardziej budzetowa wersje.Przeciez to nie jest deskorolka tutaj nie liczy sie kazdy gram nie da sie tego jakimis szynami alu wzmocnic? Widzialem tez w kilku watkach ze chlopaki macie juz doswiadczenie w tworzeniu desek.Nie robi ktos z was takich cacek na zamowienie? :pray:

Awatar użytkownika
Regis
Administrator
Posty: 4910
Rejestracja: wtorek, 3 października 2006, 21:26
kite: Rapace
buggy: kajtkowy handmade
Tel.: 504712163
Lokalizacja: Legionowo
Kontaktowanie:

Re: eolo r1 tuning

Postautor: Regis » poniedziałek, 26 maja 2014, 18:35

We freestyle`u z kitem liczy się każdy gram i każdy centymetr wzdłuż i wszerz.

Druga sprawa, R1 ma deck ze sklejki. Jak nie pęknie tu, to pęknie tam. Jesteś za ciężki na tą deskę.

Zrobienie kompozytowego cacka na zamówienie, to przygotowanie formy + materiał + robocizna. W efekcie końcowym wyjdzie grubo więcej niż 650 zł.
Możesz też odezwać się do stolarza, który zajmuje się gięciem sklejki na gorąco. Taki deck wyjdzie Ci grosze, ale może równie szybko pęknąć co ten z R1.
http://www.artofsound.pl - Dj na Imprezę

xylometazolin
Posty: 3
Rejestracja: poniedziałek, 26 maja 2014, 10:08
Tel.: 000 000 000

Re: eolo r1 tuning

Postautor: xylometazolin » wtorek, 27 maja 2014, 00:33

Stolarz to mi zrobi ale z jqkiejs brzozy albo innej "lipy".Porządne deskorolki z klonu sprzedają juz za stowke, nie pojmuje dlaczego podobnych desek nie robi się do mountainboardów,parę cm dłuższą sklejka i kilka warstw więcej i przecież deck jak się patrzy

Wysłane z mojego C1905 przy użyciu Tapatalka

Awatar użytkownika
Regis
Administrator
Posty: 4910
Rejestracja: wtorek, 3 października 2006, 21:26
kite: Rapace
buggy: kajtkowy handmade
Tel.: 504712163
Lokalizacja: Legionowo
Kontaktowanie:

Re: eolo r1 tuning

Postautor: Regis » wtorek, 27 maja 2014, 06:57

Bo jest wtedy twarda jak beton, a mtb jezdzi sie po mniej komfortowym terenie niż w przypadku longa czy deskorolki
http://www.artofsound.pl - Dj na Imprezę

fibi
Posty: 3
Rejestracja: piątek, 15 maja 2015, 19:02
Tel.: 000 000 000
Lokalizacja: Katowice
Kontaktowanie:

Re: eolo r1 tuning

Postautor: fibi » wtorek, 19 maja 2015, 13:06

Każdy gram jest tutaj na wagę złota. Jakość z tym się łączy.


Wróć do „Zrób to sam”