Plewiska

Awatar użytkownika
skowroon
Kiter
Posty: 164
Rejestracja: wtorek, 3 października 2006, 17:05
Tel.: 000 000 000
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Re: Plewiska

Postautor: skowroon » piątek, 12 stycznia 2007, 19:01

trochę czasu nam zajęło zrobienie kickera. dlatego fajnie by było jakby stawiło się jutro jak najwięcej osób, aby spróbować swoich sił na hopce. o 10 jesteśmy na Plewiskach z oXym. do jutra...
Obrazek

Awatar użytkownika
Kicek
Ogarnięty kiter
Posty: 1033
Rejestracja: wtorek, 3 października 2006, 20:57
Tel.: 000 000 000
Lokalizacja: Strzyżów -> Podkarpacie
Kontaktowanie:

Re: Plewiska

Postautor: Kicek » piątek, 12 stycznia 2007, 19:22

wow! Wyglada swietnie! Jestem pod wrazeniem :-)

Awatar użytkownika
pitoo
Początkujący kiter
Posty: 55
Rejestracja: środa, 4 października 2006, 21:24
Tel.: 000 000 000
Lokalizacja: Wlkp ziom!!!
Kontaktowanie:

Re: Plewiska

Postautor: pitoo » piątek, 12 stycznia 2007, 19:44

Aż mi d*** ściska z żalu że jutro nie dam rady!!!

seek
Początkujący kiter
Posty: 13
Rejestracja: niedziela, 8 października 2006, 14:14
Tel.: 000 000 000
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Re: Plewiska

Postautor: seek » piątek, 12 stycznia 2007, 20:27

WoW :shock: zajeb... jestem jutro :!:
--------------------------------
śmieszne filmy
bmx

Awatar użytkownika
Archie
Ogarnięty kiter
Posty: 1649
Rejestracja: środa, 25 października 2006, 17:11
Tel.: 000 000 000
Lokalizacja: Pyrlandia!!(P-ń)!!
Kontaktowanie:

Re: Plewiska

Postautor: Archie » sobota, 13 stycznia 2007, 01:21

Witam :!:

Zgłaszam swoja jutrzejsza obecnosc na Plewiskach 8)

(tylko prosze niech jutro nie pada... :( )

Awatar użytkownika
skowroon
Kiter
Posty: 164
Rejestracja: wtorek, 3 października 2006, 17:05
Tel.: 000 000 000
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Re: Plewiska

Postautor: skowroon » sobota, 13 stycznia 2007, 01:23

to mi się podoba...tylu chętnych. widzę oXy że zostaliśmy docenieni :D :D :D
Obrazek

Awatar użytkownika
oXy
Ogarnięty kiter
Posty: 1328
Rejestracja: wtorek, 3 października 2006, 13:08
Tel.: 000 000 000
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Re: Plewiska

Postautor: oXy » sobota, 13 stycznia 2007, 12:27

....dobra koniec pierdół...

...przejaśnia się, wieje mocno na maxa...z tego co widze to spokojnie w porywach ponad 20 knts, ktoś ma na te waruny sprzęt :?:
Wsparty przez... wściekłego BANDYTE F-ONE'a :) :mrgreen:

http://www.powerkiteshop.pl http://www.paracontrol.pl

Awatar użytkownika
Kris.
Kiter
Posty: 161
Rejestracja: czwartek, 5 października 2006, 12:17
Tel.: 000 000 000
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Re: Plewiska

Postautor: Kris. » sobota, 13 stycznia 2007, 12:40

w porywach ponad 30knt,kto ma na te waruny sprzet? 8)
SS Rev 9,13m2
Su2 PS 135

Awatar użytkownika
oXy
Ogarnięty kiter
Posty: 1328
Rejestracja: wtorek, 3 października 2006, 13:08
Tel.: 000 000 000
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Re: Plewiska

Postautor: oXy » sobota, 13 stycznia 2007, 12:54

....Ty :lol:

...ja byłem przed chwilą w sklepie widziałem co jest i ....

...poprostu wymiękłem :snooty: ...dziekuje, postoje :P

...jednak chętnie popatrzył bym jak ktoś z większym doświadczeniem niż ja trzaska jakieś wyczesane triczki w powietrzu... :roll:
Wsparty przez... wściekłego BANDYTE F-ONE'a :) :mrgreen:

http://www.powerkiteshop.pl http://www.paracontrol.pl

Awatar użytkownika
skowroon
Kiter
Posty: 164
Rejestracja: wtorek, 3 października 2006, 17:05
Tel.: 000 000 000
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Re: Plewiska

Postautor: skowroon » sobota, 13 stycznia 2007, 12:58

odpuszczamy dzisiaj nie ma się co podniecać. warunki nie na nasz sprzęt. czekamy na lepszą pogodę
Obrazek

Awatar użytkownika
oXy
Ogarnięty kiter
Posty: 1328
Rejestracja: wtorek, 3 października 2006, 13:08
Tel.: 000 000 000
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Re: Plewiska

Postautor: oXy » sobota, 13 stycznia 2007, 13:03

...i cała Polska się teraz z nas śmieje.. :doh: ;)

...przynamniej rozsądek mamy zdrowy chłopaki 8)

...własnie dzwonił do mnie enozo, chłopaki się nieżle bawią, najbardziej oblegane latawki to mały BUSTER II 2m kw, który ponoć Zgreda sponiewierał, a zaraz potem RocketBoy walnął na nim kilkusekundowego hangtime'a :lol: :lol:
Wsparty przez... wściekłego BANDYTE F-ONE'a :) :mrgreen:

http://www.powerkiteshop.pl http://www.paracontrol.pl

Awatar użytkownika
Archie
Ogarnięty kiter
Posty: 1649
Rejestracja: środa, 25 października 2006, 17:11
Tel.: 000 000 000
Lokalizacja: Pyrlandia!!(P-ń)!!
Kontaktowanie:

Re: Plewiska

Postautor: Archie » sobota, 13 stycznia 2007, 14:38

heh... to chociaz oni sie dzisiaj pobawia.... :mtb:

My musimy troszke poczekac... :x

Awatar użytkownika
zgred
Ogarnięty kiter
Posty: 2184
Rejestracja: środa, 4 października 2006, 10:56
Tel.: 000 000 000
Lokalizacja: WPU, GPU, GSP, GD, WPU, cdn...
Kontaktowanie:

Re: Plewiska

Postautor: zgred » niedziela, 14 stycznia 2007, 00:25

Oj tak, tak :)

Żyję, jeszcze. Obrażenia: wybity prawy kciuk, nie wiem czy nie zejdzie mi paznookieć z palca u stopy i mała rana szarpana po zewnętrznej stronie lewej dłoni. Czas trzymania latawca - moze 5 sekund, odległość przelotu spooooroooo :)

Potem bawiłem się już tylko latawcem 0,25m2 :) przez ten kciuk :/

RocketBoy faktycznie zajebiście długo leciał. Patrzyłem na niego jak leci odwróciłęm się do Enoza on pokazał mi że RocketBoy leci odwróciłęm się spowqrotem a ten jeszcze pomykał. Także jak na 2m szmatkę zajebiście :)

Awatar użytkownika
zgred
Ogarnięty kiter
Posty: 2184
Rejestracja: środa, 4 października 2006, 10:56
Tel.: 000 000 000
Lokalizacja: WPU, GPU, GSP, GD, WPU, cdn...
Kontaktowanie:

Re: Plewiska

Postautor: zgred » czwartek, 18 stycznia 2007, 16:06

a ze sa nowe emotki to:

oXy :brawo: :brawo: :brawo: :brawo: :brawo: :brawo: :brawo: :brawo:

Awatar użytkownika
Kris.
Kiter
Posty: 161
Rejestracja: czwartek, 5 października 2006, 12:17
Tel.: 000 000 000
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Plewiska zaraz

Postautor: Kris. » niedziela, 21 stycznia 2007, 11:36

jak w temacie...wybieram sie zaraz na Plewiska.. :lol:
SS Rev 9,13m2
Su2 PS 135


Wróć do „wielkopolskie”