SIERADZ

jarek-j
Początkujący kiter
Posty: 90
Rejestracja: środa, 27 lutego 2008, 18:31
kite: speed3 19,Charger15,12,Venom10
Tel.: 000 000 000
Lokalizacja: Warta

Re: SIERADZ

Postautor: jarek-j » sobota, 11 grudnia 2010, 15:22

Czesc,w ktorym miejscu w Sieradzu latacie,gdzie sprawdzacie na to miejsce prognozy wiatrowe? Byl moze ktos sprawdzic jak tam warunki na Jeziorsku,jaka jest grobosc lodu.Jak skombinuje jakis samochod to podjade.Pozdro.Jarek

Awatar użytkownika
kropkacompl
Kiter
Posty: 108
Rejestracja: wtorek, 24 sierpnia 2010, 22:35
Tel.: 000 000 000
Lokalizacja: Sieradz
Kontaktowanie:

Re: SIERADZ

Postautor: kropkacompl » niedziela, 12 grudnia 2010, 00:43

Cześć

Sieradz / za białym mostem / po lewej stronie / za wałem

Miejscowych prognoz dla Sieradza to raczej dokładnych nie znajdziemy , ale ja sprawdzam tutaj
http://new.meteo.pl/

Jeziorsko - teraz dużo za dużo na termometrze pokazuje więc nie ma co tam jechać.
Pozdrowienia

Awatar użytkownika
s!wy
Kiter
Posty: 778
Rejestracja: środa, 12 września 2007, 23:16
Tel.: 000 000 000
Lokalizacja: Bełchatów
Kontaktowanie:

Re: SIERADZ

Postautor: s!wy » czwartek, 16 grudnia 2010, 22:59

górka od wczoraj otwarta warunki super :) ale w wekkend nie polecam bo masa ludzi sie zjeżdża.
FlYsUrFeR SPEED 3
Maszynka do latania.

Awatar użytkownika
kropkacompl
Kiter
Posty: 108
Rejestracja: wtorek, 24 sierpnia 2010, 22:35
Tel.: 000 000 000
Lokalizacja: Sieradz
Kontaktowanie:

Re: SIERADZ

Postautor: kropkacompl » czwartek, 16 grudnia 2010, 23:18

Witam

Dziś rozmawiałem z kolegą który był wczoraj i też mówił ,że warunki super ,ale "tubylcy" też odradzają weekend więc może w poniedziałek się zjawimy ,albo we wtorek.
Info podamy wcześniej oczywiście w tym temacie.

Pozdrowienia :D
Moja "ksywa" to Kali a nie kropkacompl - to tylko nazwa użytkownika na forum.
HQ Symphony 1,8m2
Radsails Savage 8,5m2
Śnigodeska Elan - El Grande 167

Awatar użytkownika
s!wy
Kiter
Posty: 778
Rejestracja: środa, 12 września 2007, 23:16
Tel.: 000 000 000
Lokalizacja: Bełchatów
Kontaktowanie:

Re: SIERADZ

Postautor: s!wy » piątek, 17 grudnia 2010, 01:32

Ja jestem Tubylcem :P
FlYsUrFeR SPEED 3
Maszynka do latania.

Awatar użytkownika
kropkacompl
Kiter
Posty: 108
Rejestracja: wtorek, 24 sierpnia 2010, 22:35
Tel.: 000 000 000
Lokalizacja: Sieradz
Kontaktowanie:

Re: SIERADZ

Postautor: kropkacompl » piątek, 17 grudnia 2010, 02:01

To nie pozostaje nic innego jak posłuchać rad "Tubylca" :ok: to weekend sobie odpuszczamy i pomyślimy nad zjawieniem się w tygodniu. Oby tylko drogi były przejezdne.
Moja "ksywa" to Kali a nie kropkacompl - to tylko nazwa użytkownika na forum.
HQ Symphony 1,8m2
Radsails Savage 8,5m2
Śnigodeska Elan - El Grande 167

Awatar użytkownika
s!wy
Kiter
Posty: 778
Rejestracja: środa, 12 września 2007, 23:16
Tel.: 000 000 000
Lokalizacja: Bełchatów
Kontaktowanie:

Re: SIERADZ

Postautor: s!wy » piątek, 17 grudnia 2010, 19:36

do Bełchatowa powinniscie miec dobrą drogę :ok: :ok:
FlYsUrFeR SPEED 3
Maszynka do latania.

Awatar użytkownika
kropkacompl
Kiter
Posty: 108
Rejestracja: wtorek, 24 sierpnia 2010, 22:35
Tel.: 000 000 000
Lokalizacja: Sieradz
Kontaktowanie:

Re: SIERADZ

Postautor: kropkacompl » piątek, 17 grudnia 2010, 23:23

Jak będziemy się wybierać w tygodniu reflektujesz śmiganie z nami ??
Planujemy poniedziałek lub wtorek wstępnie od 17 - do 21.
Moja "ksywa" to Kali a nie kropkacompl - to tylko nazwa użytkownika na forum.
HQ Symphony 1,8m2
Radsails Savage 8,5m2
Śnigodeska Elan - El Grande 167

Awatar użytkownika
s!wy
Kiter
Posty: 778
Rejestracja: środa, 12 września 2007, 23:16
Tel.: 000 000 000
Lokalizacja: Bełchatów
Kontaktowanie:

Re: SIERADZ

Postautor: s!wy » sobota, 18 grudnia 2010, 20:10

dajcie znać :) jak nie bede miał nic do roboty (czytaj jak mamuska nie wyskoczy z jakims poronionym pomysłem :) to tak :)
FlYsUrFeR SPEED 3
Maszynka do latania.

Awatar użytkownika
kropkacompl
Kiter
Posty: 108
Rejestracja: wtorek, 24 sierpnia 2010, 22:35
Tel.: 000 000 000
Lokalizacja: Sieradz
Kontaktowanie:

Re: SIERADZ

Postautor: kropkacompl » sobota, 18 grudnia 2010, 20:30

Spoko jak się będziemy wybierać damy znaczek :ok:
Moja "ksywa" to Kali a nie kropkacompl - to tylko nazwa użytkownika na forum.
HQ Symphony 1,8m2
Radsails Savage 8,5m2
Śnigodeska Elan - El Grande 167

Awatar użytkownika
bobkins5
Początkujący kiter
Posty: 88
Rejestracja: niedziela, 9 maja 2010, 20:42
Tel.: 000 000 000
Lokalizacja: MILICZ

Re: SIERADZ

Postautor: bobkins5 » niedziela, 26 grudnia 2010, 23:31

Chłopaki nie wiem jak wy ale ja czuję się już na siłach żeby pojechać do Chrcynna pośmigać i po kolejne wskazówki od Enozo :notworthy:
Już w miarę opanowałem deskę i swojego C shape 20m2 :lol:
Ostatnio zmieniony niedziela, 26 grudnia 2010, 23:32 przez bobkins5, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
bobkins5
Początkujący kiter
Posty: 88
Rejestracja: niedziela, 9 maja 2010, 20:42
Tel.: 000 000 000
Lokalizacja: MILICZ

Re: SIERADZ

Postautor: bobkins5 » poniedziałek, 7 marca 2011, 13:27

Może wspólne latanie jakoś w ten weekend w sobotę lub wcześniej, opuszczam Sieradz więc następna okazja może być nieprędko... :(
Ostatnio zmieniony poniedziałek, 7 marca 2011, 13:28 przez bobkins5, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
bobkins5
Początkujący kiter
Posty: 88
Rejestracja: niedziela, 9 maja 2010, 20:42
Tel.: 000 000 000
Lokalizacja: MILICZ

Re: SIERADZ

Postautor: bobkins5 » sobota, 21 maja 2011, 20:25

Pozdrowienia dla kolegi którego porwał latawiec, oby to doświadczenie nie zniechęciło go do zabawy z latawcami.

Mam nadzieję że ekipa z Sieradza szybko spełniła żądania latawca ;)

Mr. L
Pierwsze loty
Posty: 2
Rejestracja: wtorek, 27 września 2011, 12:17
Tel.: 000 000 000
Lokalizacja: Sieradz

Re: SIERADZ

Postautor: Mr. L » czwartek, 13 października 2011, 22:47

Hej witam wszystkich. Zastanawiam się czy w okolicach Sieradza jeszcze ktoś bawi się w latawce. Sam latałem trochę nasą ale moje doświadczenia są raczej niewielkie. Może ktoś w okolicy ma poważniejszy latawiec i trochę czasu żeby pokazać co i jak zanim zdecyduje się na zakup większego latawca.

german89
Posty: 44
Rejestracja: środa, 13 lutego 2013, 16:22
Tel.: 000 000 000

Re: SIERADZ

Postautor: german89 » piątek, 15 lutego 2013, 10:37

siema
jak kolega poltora roku temu :P czy ktos z okolic sieradza jeszcze lata??


Wróć do „łódzkie”